کارخانه ای:تجهیز بیمارستان آتیه به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن و ام آر آی

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

کارخانه ای:تجهیز بیمارستان آتیه به دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن و ام آر آی

ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ادامه داد: بیمارستان آتیه همدان بزرگترین بیمارستان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و به همین منظور باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی مجهز باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در ملاقاتی که با رئیس سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد تجهیزات فرسوده بیمارستان آتیه نوسازی و این بیمارستان از تجهیزات مدرن برخوردار شود.

*مرکز درمانی تأمین اجتماعی در حاشیه شهر همدان ایجاد می‌شود

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس سازمان تأمین اجتماعی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مقرر شد لیست کمبود تجهیزات مورد نیاز را به معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی برای اقدامات لازم ارائه کند.

کارخانه‌ای با اشاره به جایگاه بلند علمی، فرهنگی و تاریخی همدان تأکید کرد: با توجه به این ظرفیت مهم از رئیس سازمان تأمین اجتماعی خواستم که بیمارستان آتیه همدان در ردیف پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های زیر پوشش در سطح کشور قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه مرکز درمانی تأمین اجتماعی در حاشیه شهر همدان تأسیس می‌شود، ابراز داشت: با توجه به مراجعات گسترده به مراکز درمانی و در دسترس بودن این مراکز در مناطق پرجمعیت و محروم شهر، خواستار تأسیس این مرکز درمانی شدم که این پیشنهاد با ارائه راهکار لازم و برای نهایی شدن به هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی ارجاع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:37  توسط محمد گلزار